Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31572
Название: Трансформація моделі комплексу маркетингу в умовах цифрової економіки
Авторы: Ларіна К. В.
Троценко К. Ю.
Ключевые слова: комплекс маркетингу
модель 4Р
модель SIVA
трансформація маркетингу
цифрова економіка
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Ларіна К. В. Трансформація моделі комплексу маркетингу в умовах цифрової економіки / К.В. Ларіна, К.Ю. Троценко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 443 – 448.
Краткий осмотр (реферат): Розкрито сутність трансформації класичної моделі комплексу маркетингу 4Р на сучасну модель SIVA, побудовану з позиції споживача та адаптовану під модель поведінки споживачів в умовах цифрової економіки. Розкрито сутність складових моделі SIVA.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31572
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Репозиторій_Тези_Ларіна К.В., Троценко К.Ю..pdf287,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.