Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30954
Title: STEM освіта, як альтернатива допомоги школярам при вивченні фізики
Authors: Серпухов М. Ю.
Димерцов Д. О.
Новіков Ф. В.
Keywords: майстер класи
отримання знань
учбовий матеріал
експерименти
фізичні явища
комп’ютерні технології
Issue Date: 2023
Citation: Серпухов М. Ю. STEM освіта, як альтернатива допомоги школярам при вивченні фізики / М. Ю. Серпухов, Д. О. Димерцов, Ф. В. Новіков // Нові та нетрадиційні технології в ресурсо- та енергозбереженні : матеріали міжнародної науково-технічної конференції, 6-7 грудня 2023 р. : тези допов. – Одеса: Національний університет «Одеська політехніка», 2023. – С. 297–298.
Abstract: Наведено досвід організації роботи STEM лабораторії з фізики у Харківському національному економічному університеті ім. Семена Кузнеця та проведено відповідне дослідження впливу її діяльності на формування освітніх компетенцій у школярів. Встановлено, що завдяки роботі STEM лабораторії у школярів 7–11 класів зростає цікавість до вивчення учбового матеріалу, краще сприймається учбовий матеріал та засвоюються теоретичні знання, розвиваються комунікативні та пізнавальні навички, збільшується активність школярів під час експериментів. У лабораторії створено майстер класи з фізики, в яких безпосередньо приймають участь школярі. Там вони узнають про різні фізичні явища, а проведення експериментальних досліджень із застосування комп’ютерів дозволяє їм більш повно зрозуміти сутність фізичних явищ та отримати первинні знання із сучасних комп’ютерних технологій. Отже, робота STEM лабораторії дозволяє підвищити ефективність освітнього процесу та отримати багато позитивних ефектів у навчальному процесі.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30954
Appears in Collections:Статті (ЗСЖіБЖ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.