Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30945
Назва: Напрями удосконалення збутової діяльності підприємства
Автори: Пасько М. І.
Марченко Є. Ю.
Теми: збут
збутова діяльність
збутова політика
принципи збутової політики
напрямки удосконалення збутової діяльності
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Пасько М. І. Напрями удосконалення збутової діяльності підприємства / М. І. Пасько, Є. Ю. Марченко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р.: тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 621-624. [Електронний ресурс]
Короткий огляд (реферат): Напрями удосконалення збутової діяльності підприємства Зазначено, що оскільки у переважній більшості визначень поняття «збут» розглядається як процес, то це дозволяє аналогічно визначати і поняття «збутова діяльність». Розглянуто основні елементи збутової діяльності підприємства. Дослідження доводить, що основою вдосконалення збутової діяльності підприємства є його збутова політика. Розглянуто основні принципи збутової політики підприємства. Зазначено, що збутова політика підприємства має бути базисом для розробки його постачальницької, виробничо-технологічної, інноваційної та фінансової політик і тому має відповідати загальній бізнес-концепції підприємства. Оскільки збутова політика є основою удосконалення збутової діяльності, то сформульовані напрямки досягнення цілей збутової політики можна визначити як напрямки удосконалення збутової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30945
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пасько, Марченко_Тези.pdf593,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.