Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30945
Title: Напрями удосконалення збутової діяльності підприємства
Authors: Пасько М. І.
Марченко Є. Ю.
Keywords: збут
збутова діяльність
збутова політика
принципи збутової політики
напрямки удосконалення збутової діяльності
Issue Date: 2023
Citation: Пасько М. І. Напрями удосконалення збутової діяльності підприємства / М. І. Пасько, Є. Ю. Марченко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р.: тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 621-624. [Електронний ресурс]
Abstract: Напрями удосконалення збутової діяльності підприємства Зазначено, що оскільки у переважній більшості визначень поняття «збут» розглядається як процес, то це дозволяє аналогічно визначати і поняття «збутова діяльність». Розглянуто основні елементи збутової діяльності підприємства. Дослідження доводить, що основою вдосконалення збутової діяльності підприємства є його збутова політика. Розглянуто основні принципи збутової політики підприємства. Зазначено, що збутова політика підприємства має бути базисом для розробки його постачальницької, виробничо-технологічної, інноваційної та фінансової політик і тому має відповідати загальній бізнес-концепції підприємства. Оскільки збутова політика є основою удосконалення збутової діяльності, то сформульовані напрямки досягнення цілей збутової політики можна визначити як напрямки удосконалення збутової діяльності.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30945
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пасько, Марченко_Тези.pdf593,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.