Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30945
Название: Напрями удосконалення збутової діяльності підприємства
Авторы: Пасько М. І.
Марченко Є. Ю.
Ключевые слова: збут
збутова діяльність
збутова політика
принципи збутової політики
напрямки удосконалення збутової діяльності
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Пасько М. І. Напрями удосконалення збутової діяльності підприємства / М. І. Пасько, Є. Ю. Марченко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р.: тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 621-624. [Електронний ресурс]
Краткий осмотр (реферат): Напрями удосконалення збутової діяльності підприємства Зазначено, що оскільки у переважній більшості визначень поняття «збут» розглядається як процес, то це дозволяє аналогічно визначати і поняття «збутова діяльність». Розглянуто основні елементи збутової діяльності підприємства. Дослідження доводить, що основою вдосконалення збутової діяльності підприємства є його збутова політика. Розглянуто основні принципи збутової політики підприємства. Зазначено, що збутова політика підприємства має бути базисом для розробки його постачальницької, виробничо-технологічної, інноваційної та фінансової політик і тому має відповідати загальній бізнес-концепції підприємства. Оскільки збутова політика є основою удосконалення збутової діяльності, то сформульовані напрямки досягнення цілей збутової політики можна визначити як напрямки удосконалення збутової діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30945
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пасько, Марченко_Тези.pdf593,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.