Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30862
Назва: Вплив user-generated content на культуру споживання
Автори: Терещенко Д. О.
Теми: user-generated content
контент
маркетинг
культура споживання
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Терещенко Д. О. Вплив user-generated content на культуру споживання / Д. О. Терещенко, науковий керівник: О. М. Афанасьєва. // Цифровізація науки та сучасні тренди її розвитку: матеріали V Міжнародної студентської наукової конференції, 24 листопада, 2023 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023. — С. 356-358.
Короткий огляд (реферат): У тексті обговорюється актуальна тема впливу User-generated Content (UGC) на сучасну культуру споживання в цифровому світі. Зокрема, текст розглядає актуальність аутентичності в інтернет-просторі, участь користувачів у формуванні вмісту, а також ефективність UGC в маркетингових стратегіях компаній.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30862
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вплив user-generated content на культуру споживання.pdf390,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.