Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30862
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТерещенко Д. О.-
dc.date.accessioned2024-01-12T14:01:42Z-
dc.date.available2024-01-12T14:01:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТерещенко Д. О. Вплив user-generated content на культуру споживання / Д. О. Терещенко, науковий керівник: О. М. Афанасьєва. // Цифровізація науки та сучасні тренди її розвитку: матеріали V Міжнародної студентської наукової конференції, 24 листопада, 2023 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023. — С. 356-358.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30862-
dc.description.abstractУ тексті обговорюється актуальна тема впливу User-generated Content (UGC) на сучасну культуру споживання в цифровому світі. Зокрема, текст розглядає актуальність аутентичності в інтернет-просторі, участь користувачів у формуванні вмісту, а також ефективність UGC в маркетингових стратегіях компаній.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectuser-generated contentru_RU
dc.subjectконтентru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкультура споживанняru_RU
dc.titleВплив user-generated content на культуру споживанняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вплив user-generated content на культуру споживання.pdf390,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.