Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30828
Назва: Управління маркетинговою діяльністю ЕdТech-напрямку підприємства
Автори: Баталічева Н.
Теми: маркетингова діяльність
стратегія маркетингу
edtech
маркетингові інструменти
реклама
позиціонування
продуктова лінійка
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Баталічева Н. Управління маркетинговою діяльністю ЕdТech-напрямку підприємства: дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра: спец. 073 ″Менеджмент″ освітньої програми «Менеджмент» / Н. Баталічева. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 153 с.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – теоретичне обґрунтування та формування практичних рекомендацій щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю EdTech-напрямку підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю EdTech-напрямку підприємства. Предметом дослідження виступає система методів та прийомів удосконалення управління маркетинговою діяльністю в EdTech-напрямку підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30828
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.