Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30828
Title: Управління маркетинговою діяльністю ЕdТech-напрямку підприємства
Authors: Баталічева Н.
Keywords: маркетингова діяльність
стратегія маркетингу
edtech
маркетингові інструменти
реклама
позиціонування
продуктова лінійка
Issue Date: 2023
Citation: Баталічева Н. Управління маркетинговою діяльністю ЕdТech-напрямку підприємства: дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра: спец. 073 ″Менеджмент″ освітньої програми «Менеджмент» / Н. Баталічева. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 153 с.
Abstract: Мета роботи – теоретичне обґрунтування та формування практичних рекомендацій щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю EdTech-напрямку підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю EdTech-напрямку підприємства. Предметом дослідження виступає система методів та прийомів удосконалення управління маркетинговою діяльністю в EdTech-напрямку підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30828
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.