Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30828
Название: Управління маркетинговою діяльністю ЕdТech-напрямку підприємства
Авторы: Баталічева Н.
Ключевые слова: маркетингова діяльність
стратегія маркетингу
edtech
маркетингові інструменти
реклама
позиціонування
продуктова лінійка
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Баталічева Н. Управління маркетинговою діяльністю ЕdТech-напрямку підприємства: дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра: спец. 073 ″Менеджмент″ освітньої програми «Менеджмент» / Н. Баталічева. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 153 с.
Краткий осмотр (реферат): Мета роботи – теоретичне обґрунтування та формування практичних рекомендацій щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю EdTech-напрямку підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю EdTech-напрямку підприємства. Предметом дослідження виступає система методів та прийомів удосконалення управління маркетинговою діяльністю в EdTech-напрямку підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30828
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Диплом__Баталічева Наталія Олександрівна_Менеджмент_8.03.073.000.22.1.pdf4,14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.