Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30815
Назва: Персональний брендінг та управління діловим іміджем: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня
Автори: Миронова О. М.
Грузіна І. А.
Баркова К. О.
Теми: персональний бренд
атрибути бренду
візуалізація бренду
інформаційне поле
стратегія просування персонального бренду
імідж
діловий імідж
формування ділового іміджу
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Персональний брендінг та управління діловим іміджем: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. М. Миронова, І.А. Грузіна, К. О. Баркова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 8 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для всіх здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30815
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.