Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30815
Title: Персональний брендінг та управління діловим іміджем: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня
Authors: Миронова О. М.
Грузіна І. А.
Баркова К. О.
Keywords: персональний бренд
атрибути бренду
візуалізація бренду
інформаційне поле
стратегія просування персонального бренду
імідж
діловий імідж
формування ділового іміджу
Issue Date: 2023
Citation: Персональний брендінг та управління діловим іміджем: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. М. Миронова, І.А. Грузіна, К. О. Баркова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 8 с. (Укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для всіх здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30815
Appears in Collections:Методичні матеріали (МБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.