Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30815
Название: Персональний брендінг та управління діловим іміджем: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Миронова О. М.
Грузіна І. А.
Баркова К. О.
Ключевые слова: персональний бренд
атрибути бренду
візуалізація бренду
інформаційне поле
стратегія просування персонального бренду
імідж
діловий імідж
формування ділового іміджу
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Персональний брендінг та управління діловим іміджем: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. М. Миронова, І.А. Грузіна, К. О. Баркова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 8 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для всіх здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30815
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.