Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30745
Назва: Marketing approach in motivation of personnel
Автори: Klok O. P.
Slavinska A. V.
Теми: marketing
enterprise
employee motivation
free benefits
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Klok O. P. Marketing approach in motivation of personnel / O. P. Klok, A. V. Slavinska // Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики: матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції. - Умань : Уманський національний університет садівництва, 2021. – С. 282-285.
Короткий огляд (реферат): In the article, the author considers various methods of motivating company employees with the help of marketing tricks. Depending on the hierarchical structure in the enterprise, and their author singles out three, various free benefits are used to motivate employees to work. In the article, the author also suggests that every company develop at least three motivation sets and gives their examples: they will help the company to raise the level of employee engagement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30745
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Славінська А.В. 2021.pdf269,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.