Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30741
Назва: Using artificial intelligence in internet marketing
Автори: Kotelnikova Iu.
Теми: artificial intelligence
internet marketing
digitalisation
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Kotelnikova Iu. Using artificial intelligence in internet marketing / Iu. Kotelnikova // Маркетинг в Україні : міжнародна науково-практична Інтернет-конференція, 20 жовтня 2023р. - Київ : КНЕУ, 2023. – С. 429–431.
Короткий огляд (реферат): To remain competitive in this digital landscape, marketers must adopt advanced technologies to enhance their marketing strategies and campaigns. Artificial intelligence (AI) has emerged as a powerful tool in this context, offering the potential to revolutionize internet marketing by enabling data-driven insights, personalized customer experiences, and improved efficiency. In theses the author tried to highlight the main areas of using artificial intelligence in internet marketing such as personalization, using chatbots and virtual assistants, predictive analytics, content creation, email marketing, Search Engine Optimization (SEO), Social Media Marketing, programmatic advertising, voice search optimization, customer insights, A/B testing, fraud detection, market research, dynamic pricing, content curation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30741
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kotelnikova Iu. USING ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN INTERNET MARKETING.pdf168,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.