Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29913
Назва: Культурні та національні особливості в міжнародному аспекті діяльності організацій
Автори: Чепелюк М. І.
Теми: міжнародне бізнес-середовище
корпоративна культура
національна культура
культурні цінності
цінності
культура
стратегія
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Чепелюк М. І. Культурні та національні особливості в міжнародному аспекті діяльності організацій / М. І. Чепелюк // Моделювання регіональної економіки : збірник наукових праць. — Івано-Франківськ: Плай, 2017.— № 1(29). — С. 355-363.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано взаємозв’язок між національною та корпоративною культурою діяльності організації в міжнародному бізнес-середовищі. Корпоративна культура базується на основі цінностей, які присущі національній культурі як їх комбінація зі зміщеними акцентами. Національний рівень культурних відмінностей детермінований головним чином цінностями, а корпоративний – практиками та формами діяльності. Таким чином встановлено, що термін «культура» завжди мав в організаційній теорії два основних, близьких за змістом значення - як сукупність цінностей, міфів, символів, історій і артефактів, які є спільними для членів організації та спільність базових цінностей, що існують всередині суспільства. Моделі культурних цінностей можуть бути корисними для розуміння подібності і відмінності між культурами. Проте вони по своїй суті є стереотипами, так як будь-яка культура є набагато складнішою, ніж описані моделі, і дуже важливо розуміти цю складність і комплексність. Акцент на національну культуру може до якоїсь міри бути причиною омани в тому разі, якщо обмежуватись лише цим рівнем. Можна привести яскраві приклади виходу культури за межі країни (наприклад британська культура в більшості британських колоній) або ж приклади появи декількох культур в межах однієї країни (велика кількість різних діаспор в Канаді, в тому числі і української). Аналогічно, по причині того, що культури змінюються під впливом зовнішніх обставин, з часом вони можуть ставати більш або менш схожими. Проте в цілому, як уже було сказано, з точки зору організації дослідження корпоративної культури доцільно починати з національної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29913
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.1 Чепелюк М.І. Культурні та національні особливості в.pdf163,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.