Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29796
Назва: Маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках
Автори: Іванієнко В. В.
Ковальчук К. В.
Теми: бренд
маркетингові комунікації
компоненти марочного капіталу
актуальність бренду
маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду
складові елементи бренду
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Іванієнко В. В. Маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках / В.В. Іванієнко, К.В. Ковальчук // Бізнес-Інформ. - №1. - 2022. – С. 444-450.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сутність і особливості застосування маркетингових стратегій формування конкурентоспроможного бренду. Досліджено індивідуальні та відмінні характеристики бренду. Наведено причини формування актуальності бренду. Установлено, що бренд є важливим активом компанії, а в результативний розвиток стратегії фірми повинно входити визначення розрахунку капіталу торгової марки. Наведено розгорнутий перелік компонентів марочного капіталу підприємства. Визначено, що за умов зростання конкуренції все більше уваги набуває активізація використання методики просування товару на ринок, зростання комунікативного впливу на цільові сегменти, збільшення арсеналу складових комплексу просування за рахунок використання нестандартних методів маркетингових комунікацій. У ході дослідження виокремлено складові елементи бренду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29796
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья Бізнес-інформ № 1, 2022 Іванієнкр В. Ковальчук К, Стрс. 444-450..pdf345,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.