Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29796
Title: Маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках
Authors: Іванієнко В. В.
Ковальчук К. В.
Keywords: бренд
маркетингові комунікації
компоненти марочного капіталу
актуальність бренду
маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду
складові елементи бренду
Issue Date: 2022
Citation: Іванієнко В. В. Маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках / В.В. Іванієнко, К.В. Ковальчук // Бізнес-Інформ. - №1. - 2022. – С. 444-450.
Abstract: У статті проаналізовано сутність і особливості застосування маркетингових стратегій формування конкурентоспроможного бренду. Досліджено індивідуальні та відмінні характеристики бренду. Наведено причини формування актуальності бренду. Установлено, що бренд є важливим активом компанії, а в результативний розвиток стратегії фірми повинно входити визначення розрахунку капіталу торгової марки. Наведено розгорнутий перелік компонентів марочного капіталу підприємства. Визначено, що за умов зростання конкуренції все більше уваги набуває активізація використання методики просування товару на ринок, зростання комунікативного впливу на цільові сегменти, збільшення арсеналу складових комплексу просування за рахунок використання нестандартних методів маркетингових комунікацій. У ході дослідження виокремлено складові елементи бренду.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29796
Appears in Collections:Статті (МЕВ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.