Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29796
Название: Маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках
Авторы: Іванієнко В. В.
Ковальчук К. В.
Ключевые слова: бренд
маркетингові комунікації
компоненти марочного капіталу
актуальність бренду
маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду
складові елементи бренду
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Іванієнко В. В. Маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках / В.В. Іванієнко, К.В. Ковальчук // Бізнес-Інформ. - №1. - 2022. – С. 444-450.
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано сутність і особливості застосування маркетингових стратегій формування конкурентоспроможного бренду. Досліджено індивідуальні та відмінні характеристики бренду. Наведено причини формування актуальності бренду. Установлено, що бренд є важливим активом компанії, а в результативний розвиток стратегії фірми повинно входити визначення розрахунку капіталу торгової марки. Наведено розгорнутий перелік компонентів марочного капіталу підприємства. Визначено, що за умов зростання конкуренції все більше уваги набуває активізація використання методики просування товару на ринок, зростання комунікативного впливу на цільові сегменти, збільшення арсеналу складових комплексу просування за рахунок використання нестандартних методів маркетингових комунікацій. У ході дослідження виокремлено складові елементи бренду.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29796
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Статья Бізнес-інформ № 1, 2022 Іванієнкр В. Ковальчук К, Стрс. 444-450..pdf345,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.