Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29719
Назва: Маніпуляції в рекламі
Автори: Кушнаренко Ю. М.
Теми: реклама
маніпуляція
психологічний вплив
маніпулятивний вплив
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Кушнаренко Ю. М. Маніпуляції в рекламі / Ю. М. Кушнаренко // Тренди та перспективи розвитку мультидисциплінарних досліджень: матеріали III міжнародної студентської наукової конференції, 12травня 2023 р. – Рівне, 2023. – С. 28-31.
Короткий огляд (реферат): У роботі було розглянуто особливості аналізу різних рекламних технік та стратегій, що використовуються для створення ефекту привабливості та підвищення споживчої активності. Представлено моделі поведінки споживачів Ф. Котлера, яка включає кілька етапів. Наведено сучасні маніпулятивні методи впливу на споживача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29719
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КушнаренкоЮ.М..pdf298,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.