Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29719
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКушнаренко Ю. М.-
dc.date.accessioned2023-06-12T17:02:21Z-
dc.date.available2023-06-12T17:02:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКушнаренко Ю. М. Маніпуляції в рекламі / Ю. М. Кушнаренко // Тренди та перспективи розвитку мультидисциплінарних досліджень: матеріали III міжнародної студентської наукової конференції, 12травня 2023 р. – Рівне, 2023. – С. 28-31.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29719-
dc.description.abstractУ роботі було розглянуто особливості аналізу різних рекламних технік та стратегій, що використовуються для створення ефекту привабливості та підвищення споживчої активності. Представлено моделі поведінки споживачів Ф. Котлера, яка включає кілька етапів. Наведено сучасні маніпулятивні методи впливу на споживача.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectманіпуляціяru_RU
dc.subjectпсихологічний впливru_RU
dc.subjectманіпулятивний впливru_RU
dc.titleМаніпуляції в рекламіru_RU
dc.typeAnimationru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КушнаренкоЮ.М..pdf298,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.