Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29675
Title: Вплив розміщення рекламних конструкцій щодо розроблення дизайн-коду міста
Authors: Сосонна І. Р.
Keywords: реклама,
рекламні конструкції
містобудування
дизайн-код міста
естетика міста
архітектура
культурні особливості
погіршення іміджу міста
міський пейзаж
Issue Date: 2023
Citation: Сосонна І. Р. Вплив розміщення рекламних конструкцій щодо розроблення дизайн-коду міста / І. Р. Сосонна // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 161–164.
Abstract: Ця наукова стаття розглядає вплив розміщення рекламних конструкцій на дизайн-код міста. Реклама стала невіднятною частиною сучасного життя, але неконтрольоване розміщення рекламних конструкцій може призвести до порушення естетичних та функціональних характеристик містобудівних просторів. Мета дослідження полягає у проведенні аналізу впливу розміщення рекламних конструкцій щодо розроблення дизайн-коду міста.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29675
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сосонна_збірник_кафедри_журналістики_НАУ.pdf174,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.