Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29675
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСосонна І. Р.-
dc.date.accessioned2023-06-08T18:23:06Z-
dc.date.available2023-06-08T18:23:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСосонна І. Р. Вплив розміщення рекламних конструкцій щодо розроблення дизайн-коду міста / І. Р. Сосонна // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 161–164.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29675-
dc.description.abstractЦя наукова стаття розглядає вплив розміщення рекламних конструкцій на дизайн-код міста. Реклама стала невіднятною частиною сучасного життя, але неконтрольоване розміщення рекламних конструкцій може призвести до порушення естетичних та функціональних характеристик містобудівних просторів. Мета дослідження полягає у проведенні аналізу впливу розміщення рекламних конструкцій щодо розроблення дизайн-коду міста.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectреклама,ru_RU
dc.subjectрекламні конструкціїru_RU
dc.subjectмістобудуванняru_RU
dc.subjectдизайн-код містаru_RU
dc.subjectестетика містаru_RU
dc.subjectархітектураru_RU
dc.subjectкультурні особливостіru_RU
dc.subjectпогіршення іміджу містаru_RU
dc.subjectміський пейзажru_RU
dc.titleВплив розміщення рекламних конструкцій щодо розроблення дизайн-коду містаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сосонна_збірник_кафедри_журналістики_НАУ.pdf174,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.