Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29675
Название: Вплив розміщення рекламних конструкцій щодо розроблення дизайн-коду міста
Авторы: Сосонна І. Р.
Ключевые слова: реклама,
рекламні конструкції
містобудування
дизайн-код міста
естетика міста
архітектура
культурні особливості
погіршення іміджу міста
міський пейзаж
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Сосонна І. Р. Вплив розміщення рекламних конструкцій щодо розроблення дизайн-коду міста / І. Р. Сосонна // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 161–164.
Краткий осмотр (реферат): Ця наукова стаття розглядає вплив розміщення рекламних конструкцій на дизайн-код міста. Реклама стала невіднятною частиною сучасного життя, але неконтрольоване розміщення рекламних конструкцій може призвести до порушення естетичних та функціональних характеристик містобудівних просторів. Мета дослідження полягає у проведенні аналізу впливу розміщення рекламних конструкцій щодо розроблення дизайн-коду міста.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29675
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сосонна_збірник_кафедри_журналістики_НАУ.pdf174,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.