Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29529
Title: Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживача
Authors: Коваль Є. П.
Keywords: емоції
споживацька поведінка
реклама
потреби
Issue Date: 2023
Citation: Коваль Є. П. Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживача / Є. П. Коваль // Цифровізація науки та сучасні тренди її розвитку: матеріали IV Міжнародної студентської наукової конференції, 5 травня, 2023 р. : тези допов. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2023. – С. 156-157.
Abstract: Стаття присвячена розгляду емоцій, які застосовуються в рекламній комунікації. Проаналізовані такі емоції як радість, сум, гнів, презирство, страх. Доведено, що емоції керують поведінкою особистості, диктують миттєві бажання, спираючись на самопочуття організму.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29529
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коваль Є.Ю,_тези.pdf147,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.