Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29529
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКоваль Є. П.-
dc.date.accessioned2023-05-29T13:31:39Z-
dc.date.available2023-05-29T13:31:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКоваль Є. П. Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживача / Є. П. Коваль // Цифровізація науки та сучасні тренди її розвитку: матеріали IV Міжнародної студентської наукової конференції, 5 травня, 2023 р. : тези допов. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2023. – С. 156-157.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29529-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду емоцій, які застосовуються в рекламній комунікації. Проаналізовані такі емоції як радість, сум, гнів, презирство, страх. Доведено, що емоції керують поведінкою особистості, диктують миттєві бажання, спираючись на самопочуття організму.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectемоціїru_RU
dc.subjectспоживацька поведінкаru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectпотребиru_RU
dc.titleВплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживачаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Коваль Є.Ю,_тези.pdf147,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.