Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29529
Название: Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживача
Авторы: Коваль Є. П.
Ключевые слова: емоції
споживацька поведінка
реклама
потреби
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Коваль Є. П. Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживача / Є. П. Коваль // Цифровізація науки та сучасні тренди її розвитку: матеріали IV Міжнародної студентської наукової конференції, 5 травня, 2023 р. : тези допов. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2023. – С. 156-157.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена розгляду емоцій, які застосовуються в рекламній комунікації. Проаналізовані такі емоції як радість, сум, гнів, презирство, страх. Доведено, що емоції керують поведінкою особистості, диктують миттєві бажання, спираючись на самопочуття організму.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29529
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Коваль Є.Ю,_тези.pdf147,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.