Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29322
Назва: Маркетинговий підхід щодо визначення та формування навчальної мотивації студентів
Автори: Астахова І. Е.
Теми: маркетингове дослідження
мотивація до навчання
мотивація успіху
мотивація уникнення невдач
рівні мотивації
фактори формування навчальної мотивації
інструменти маркетингового впливу
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Астахова І. Е. Маркетинговий підхід щодо визначення та формування навчальної мотивації студентів / І. Е. Астахова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». – 2023. – Вип. № 1(107). – С. 65-69.
Короткий огляд (реферат): В статті виявлено значущість мотивації в будь-якій сфері професійної діяльності, творчості, навчанні або спорті має важливий вплив на продуктивність діяльності, ступень розвитку та прагнення до саморозвитку особистості, розглянуто поняття «мотивація», проаналізовано фактори, що впливають на формування мотивації у навчальному процесі, наведено та проаналізовано результати маркетингового дослідження навчальної мотивації студентів різних курсів та вікових груп з метою виявлення і систематизування основних мотивів навчально-пізнавальної діяльності у вищих навчальних закладах. В статті наведено результати маркетингового дослідження, метою якого було виявлення внутрішньої та формування зовнішньої начальної мотивації студентів. Доведено, що усвідомлення студентами важливості тієї чи іншої дисципліни для подальшого навчання вказує на утворення мотиву до навчально-пізнавальної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29322
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Астазхова-стаття.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.