Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29322
Title: Маркетинговий підхід щодо визначення та формування навчальної мотивації студентів
Authors: Астахова І. Е.
Keywords: маркетингове дослідження
мотивація до навчання
мотивація успіху
мотивація уникнення невдач
рівні мотивації
фактори формування навчальної мотивації
інструменти маркетингового впливу
Issue Date: 2023
Citation: Астахова І. Е. Маркетинговий підхід щодо визначення та формування навчальної мотивації студентів / І. Е. Астахова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». – 2023. – Вип. № 1(107). – С. 65-69.
Abstract: В статті виявлено значущість мотивації в будь-якій сфері професійної діяльності, творчості, навчанні або спорті має важливий вплив на продуктивність діяльності, ступень розвитку та прагнення до саморозвитку особистості, розглянуто поняття «мотивація», проаналізовано фактори, що впливають на формування мотивації у навчальному процесі, наведено та проаналізовано результати маркетингового дослідження навчальної мотивації студентів різних курсів та вікових груп з метою виявлення і систематизування основних мотивів навчально-пізнавальної діяльності у вищих навчальних закладах. В статті наведено результати маркетингового дослідження, метою якого було виявлення внутрішньої та формування зовнішньої начальної мотивації студентів. Доведено, що усвідомлення студентами важливості тієї чи іншої дисципліни для подальшого навчання вказує на утворення мотиву до навчально-пізнавальної діяльності.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29322
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Астазхова-стаття.pdf1,08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.