Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29322
Название: Маркетинговий підхід щодо визначення та формування навчальної мотивації студентів
Авторы: Астахова І. Е.
Ключевые слова: маркетингове дослідження
мотивація до навчання
мотивація успіху
мотивація уникнення невдач
рівні мотивації
фактори формування навчальної мотивації
інструменти маркетингового впливу
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Астахова І. Е. Маркетинговий підхід щодо визначення та формування навчальної мотивації студентів / І. Е. Астахова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». – 2023. – Вип. № 1(107). – С. 65-69.
Краткий осмотр (реферат): В статті виявлено значущість мотивації в будь-якій сфері професійної діяльності, творчості, навчанні або спорті має важливий вплив на продуктивність діяльності, ступень розвитку та прагнення до саморозвитку особистості, розглянуто поняття «мотивація», проаналізовано фактори, що впливають на формування мотивації у навчальному процесі, наведено та проаналізовано результати маркетингового дослідження навчальної мотивації студентів різних курсів та вікових груп з метою виявлення і систематизування основних мотивів навчально-пізнавальної діяльності у вищих навчальних закладах. В статті наведено результати маркетингового дослідження, метою якого було виявлення внутрішньої та формування зовнішньої начальної мотивації студентів. Доведено, що усвідомлення студентами важливості тієї чи іншої дисципліни для подальшого навчання вказує на утворення мотиву до навчально-пізнавальної діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29322
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Астазхова-стаття.pdf1,08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.