Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29289
Назва: Inter-firm interaction in the conditions of digitalization as a means of creating competitive advantages
Автори: Seleznova H. O.
Bril M. S.
Теми: interaction
digitalization
competition
external environment
digital economy
competitive advantages
communications
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Seleznova H. O. Inter-firm interaction in the conditions of digitalization as a means of creating competitive advantages / H. O. Seleznova, M. S. Bril // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 лист. 2022 р. : тези допов. - Харків, 2022. - С. 577-581.
Короткий огляд (реферат): The thesis of the report deals with the features of companies interaction in the conditions of the digital economy. The impact of digitalization processes on the economy as a whole and the advantages of developing interaction via the Internet and digital services and platforms in modern conditions are considered. The positive aspects of in-company interaction based on digital platforms, which allow the formation of competitive advantages in the process of creating value for the consumer and new communications with other business entities in the conditions of the unpredictability of the external environment, have been identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29289
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.