Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28743
Назва: Ребрендинг України у міжнародному інформаційному середовищі
Автори: Соляр К. Р.
Теми: Україна
бренд
міжнародне інформаційне середовище
культурна дипломатія
суспільні комунікації
маркетингова кампанія
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Соляр К. Р. Ребрендинг України у міжнародному інформаційному середовищі / К. Р. Соляр // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. ─ Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця 2021. ─ № 2. ─ С. 247-250.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано ефективність брендингової кампанії Ukrainenow, яку було створено як інструмент культурної дипломатії націлений на поліпшення іміджу України у міжнародному інформаційному середовищі. Розглянуто особливості зміни бренду України від країни пострадянського союзу, що має значні економічні проблеми до країни, що веде боротьбу за права своїх громадян та підтримує базові принципи демократії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28743
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МВПНіПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
К._Соляр-__Ребрендинг_Украiни.pdf559,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.