Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28743
Title: Ребрендинг України у міжнародному інформаційному середовищі
Authors: Соляр К. Р.
Keywords: Україна
бренд
міжнародне інформаційне середовище
культурна дипломатія
суспільні комунікації
маркетингова кампанія
Issue Date: 2021
Citation: Соляр К. Р. Ребрендинг України у міжнародному інформаційному середовищі / К. Р. Соляр // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. ─ Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця 2021. ─ № 2. ─ С. 247-250.
Abstract: У статті проаналізовано ефективність брендингової кампанії Ukrainenow, яку було створено як інструмент культурної дипломатії націлений на поліпшення іміджу України у міжнародному інформаційному середовищі. Розглянуто особливості зміни бренду України від країни пострадянського союзу, що має значні економічні проблеми до країни, що веде боротьбу за права своїх громадян та підтримує базові принципи демократії.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28743
Appears in Collections:Статті студентів (МВПНіПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
К._Соляр-__Ребрендинг_Украiни.pdf559,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.