Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28743
Название: Ребрендинг України у міжнародному інформаційному середовищі
Авторы: Соляр К. Р.
Ключевые слова: Україна
бренд
міжнародне інформаційне середовище
культурна дипломатія
суспільні комунікації
маркетингова кампанія
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Соляр К. Р. Ребрендинг України у міжнародному інформаційному середовищі / К. Р. Соляр // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. ─ Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця 2021. ─ № 2. ─ С. 247-250.
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано ефективність брендингової кампанії Ukrainenow, яку було створено як інструмент культурної дипломатії націлений на поліпшення іміджу України у міжнародному інформаційному середовищі. Розглянуто особливості зміни бренду України від країни пострадянського союзу, що має значні економічні проблеми до країни, що веде боротьбу за права своїх громадян та підтримує базові принципи демократії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28743
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МВПНіПФ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
К._Соляр-__Ребрендинг_Украiни.pdf559,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.