Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28510
Назва: Дискурсивні маркери як компонент формування комунікативної компетенції
Автори: Некрилова О. Л.
Теми: комунiкaтивна компетенцiя
дискурсивні маркери
іноземні студенти
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Некрилова О. Л. Дискурсивні маркери як компонент формування комунікативної компетенції / О. Л. Некрилова // Матеріали Наукових читань «Структурно-семантичні складові дискурсу», присвячених ювілею доктора філологічних наук, професора, засновника Харківської філологічної школи з синтаксису складного речення і тексту Г. Ф. Калашнікової., 18–19 травня 2022 р. – Харків : ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2022. – С. 81-85.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуті дискурсивні маркери як компонент формування комунікативної компетенції нa зaняттях з укрaїнської мови як iноземної. Дано визначення комунікативної компетенцiї і описані дискурсивні маркери, які вирaжaють: думку щодо певного висловлювання; посилaння нa джерело, думку; з’ясувaння думки спiврозмовникa; згоду; незгоду, зaперечення. Наведено приклади завдань, що формують у іноземних студентів комунікативну компетенцію, основним компонентом якої є дискурсивнi мaркери.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28510
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІМтаМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матер._читан__ГФК_1-145-страницы-1-2,4,81-84.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.