Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 41-50 из 56.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НАФТОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДИКИ PEST-АНАЛІЗУБатуріна Д. М.
2014РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ ПІДПРИЄМСТВАПідкопай М. О.
2014МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВЛитвишко Т. В.
2014Конкурентоспроможність підприємства та методи її оцінюванняКолісниченко С. В.
2014Особливості комунікаційної політики сучасних підприємствКісільова Т. Л.
2014МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВАВернигор Є. В.
2014ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХКривич Л. М.
2014Порівняльний аналіз практичного використання сучасних методик визначення ймовірності банкрутства підприємстваЛащенко В. А.
2014Фактори макросередовища, що впливають на діяльність підприємствНерада А. Ю.
2014Визначення світових тенденцій організації маркетингових дослідженьПогрібняк А. О.