Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5512
Название: Визначення світових тенденцій організації маркетингових досліджень
Авторы: Погрібняк А. О.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингові дослідження
світові тенденції
організація маркетингу
підприємство
інформація
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Погрібняк А. О. Визначення світових тенденцій організації маркетингових досліджень / А. О. Погрібняк // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 136 - 138
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто маркетинговий аналіз досліджень на прикладі організацій різних типів. Визначено поняття "маркетингові дослідження", "світові тенденції організацій маркетингових досліджень", "системи маркетингових комунікацій", "внутрішній і зовнішній аспекти маркетингових досліджень".
The article deals with the analysis of marketing research based on the example of different types of organizations. The concepts of market research, global trends in market research organizations, systems of marketing communications, internal and external aspects of marketing research are defined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5512
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.