Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5225
Название: Особливості комунікаційної політики сучасних підприємств
Авторы: Кісільова Т. Л.
Ключевые слова: маркетинг
комунікація
споживач
підприємство
ринок
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Кісільова Т. Л. Особливості комунікаційної політики сучасних підприємств / Т. Л. Кісільова //Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 27 - 29
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто особливості комунікаційної політики сучасних підприємств. Визначено основні напрями комунікаційної політики та особливості засобів впливу комунікацій. Обґрунтовано необхідність використання у сучасних умовах інтегрованої системи комунікацій з метою підвищення ефективності комунікаційної політики.
The article discusses the features of communication policy of modern enterprises. Major areas of communications policy and the features of leverage of communications are identified. The necessity for using an integrated communications system to improve the efficiency of communication policy is substantiated.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5225
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.