Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28004
Назва: Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Холодний Г. О.
Тер-Карапетянц Ю. М.
Теми: маркетинг
система маркетингу
теорія та практика маркетингової діяльності
комплекс маркетингу
організація маркетингової діяльності
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. Г. О. Холодний, Ю. М. Тер-Карапетянц; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. — Електрон. текстові дан. (805 КБ).  — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. — 38 с. — Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто порядок написання, оформлення та захисту курсової роботи. Наведено орієнтовний перелік тем, що пропонуються до розгляду, вимоги до структури, обсягу, змісту та оформлення курсової роботи, а також приклади оформлення її основних структурних елементів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28004
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022-Холодний Г О, Тер-Карапетянц Ю М.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.