Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28004
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХолодний Г. О.-
dc.contributor.authorТер-Карапетянц Ю. М.-
dc.date.accessioned2022-07-07T18:43:39Z-
dc.date.available2022-07-07T18:43:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. Г. О. Холодний, Ю. М. Тер-Карапетянц; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. — Електрон. текстові дан. (805 КБ).  — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. — 38 с. — Загол. з титул. екрану.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28004-
dc.description.abstractРозглянуто порядок написання, оформлення та захисту курсової роботи. Наведено орієнтовний перелік тем, що пропонуються до розгляду, вимоги до структури, обсягу, змісту та оформлення курсової роботи, а також приклади оформлення її основних структурних елементів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectсистема маркетингуru_RU
dc.subjectтеорія та практика маркетингової діяльностіru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectорганізація маркетингової діяльностіru_RU
dc.titleМаркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2022-Холодний Г О, Тер-Карапетянц Ю М.pdf1,09 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.