Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27930
Назва: Формування комунікаційної стратегії бренду на прикладі йога-студії «Granat»
Автори: Бондаревська А.
Теми: канали комунікації
бренд
просування
комунікаційна стратегія
медіаплан
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Бондаревська А. Формування комунікаційної стратегії бренду на прикладі йога-студії «Granat»: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 061 «Журналістика» / А. Бондаревська. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022.
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена розгляду та удосконаленню комунікаційної стратегії йога-студії «Granat». Актуальність теми обумовлена тим, що для того аби збільшити впізнаваність та лояльність бренду, вдало вийти на ринок та отримати постійних покупців, необхідно підтримувати комунікацію з споживачами. А для того, щоб вона була логічною та послідовною слід складати комунікаційну стратегію. Мета роботи полягає в аналізі внутрішнього становища та комунікацій yoga space «Granat» та удосконалення комунікації для досягнення маркетингових цілей. Головні завдання дипломної роботи: детально проаналізувати компанію, обґрунтувати обрані канали комунікації та створити комунікаційну стратегію бренду. Важливим елементом комунікаційної стратегії є медіаплан, який допомагає послідовно виконувати усі бізнес цілі та відслідковувати результативність комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27930
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (УСК)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.