Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27930
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБондаревська А.-
dc.date.accessioned2022-06-28T20:28:33Z-
dc.date.available2022-06-28T20:28:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБондаревська А. Формування комунікаційної стратегії бренду на прикладі йога-студії «Granat»: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 061 «Журналістика» / А. Бондаревська. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27930-
dc.description.abstractДипломна робота присвячена розгляду та удосконаленню комунікаційної стратегії йога-студії «Granat». Актуальність теми обумовлена тим, що для того аби збільшити впізнаваність та лояльність бренду, вдало вийти на ринок та отримати постійних покупців, необхідно підтримувати комунікацію з споживачами. А для того, щоб вона була логічною та послідовною слід складати комунікаційну стратегію. Мета роботи полягає в аналізі внутрішнього становища та комунікацій yoga space «Granat» та удосконалення комунікації для досягнення маркетингових цілей. Головні завдання дипломної роботи: детально проаналізувати компанію, обґрунтувати обрані канали комунікації та створити комунікаційну стратегію бренду. Важливим елементом комунікаційної стратегії є медіаплан, який допомагає послідовно виконувати усі бізнес цілі та відслідковувати результативність комунікації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectканали комунікаціїru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectпросуванняru_RU
dc.subjectкомунікаційна стратегіяru_RU
dc.subjectмедіапланru_RU
dc.titleФормування комунікаційної стратегії бренду на прикладі йога-студії «Granat»ru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (УСК)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.