Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27894
Назва: Удосконалення просування продукції підприємств харчової промисловості на основі інноваційних підходів
Автори: Айдарова Д.
Теми: харчова діяльність
інновації
просування продукції
споживач
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Айдарова Д. Удосконалення просування продукції підприємств харчової промисловості на основі інноваційних підходів: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 073 «Менеджмент» / Д. Айдарова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022.
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є обґрунтування та подальший розвиток теоретичних положень та методичних підходів з удосконалення просування продукції підприємств харчової промисловості на основі інноваційних підходів. В першому розділі було проведено огляд основних понять щодо сутності та особливостей харчової промисловості, також були розглянуті питання. В другому розділі дипломної роботи проаналізовано організаційну структуру підприємства, також був проведений техніко-економічний аналіз. З метою дослідження предметної області, проведено узагальнений аналіз підприємства. Були розраховані наступні показники: продуктивність праці, матеріаловіддача, матеріалоємність, фондовіддача, фондоємність. В третьому розділі дослідження для удосконалення просування продукції підприємств харчової промисловості ТОВ «ФМ Хладопром» були запропоновані варіанти просування продукції підприємств харчової промисловості та проведені розрахунки витрат на їх реалізацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27894
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_диплом_Айдарова Д.О.Менеджмент інноваційної діяльності.pdf3,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.