Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27757
Назва: Оцінка стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства
Автори: Геращенко І. М.
Якименко А. П.
Теми: оцінка
стратегічне планування
оцінка стратегічного планування
маркетингова діяльність
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Геращенко І. М. Оцінка стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства / І. М. Геращенко, А. П. Якименко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики: матер. міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 19 лист. 2021 р. – Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. – C. 168-171.
Короткий огляд (реферат): Вивчення різноманітних методичних підходів до оцінювання результативності планування маркетингової діяльності підприємств дозволило встановити той факт, що для планування діяльності на підприємстві використовують різні методи. Пропонується при розробці стратегічно–маркетингового плану використовувати метод розробки сценаріїв. У рамках цього методу кожна тенденція або окремий процес навколишнього середовища розглядається в розрізі трьох напрямків розвитку в майбутньому: регрес, стагнація, прогрес. Вважаємо, що використання методу розробки сценаріїв під час розробки стратегічно-маркетингового плану дозволить побудувати для будь–якого підприємства декілька версій сценаріїв розвитку подій у майбутньому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27757
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.