Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27757
Title: Оцінка стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства
Authors: Геращенко І. М.
Якименко А. П.
Keywords: оцінка
стратегічне планування
оцінка стратегічного планування
маркетингова діяльність
Issue Date: 2021
Citation: Геращенко І. М. Оцінка стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства / І. М. Геращенко, А. П. Якименко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики: матер. міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 19 лист. 2021 р. – Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. – C. 168-171.
Abstract: Вивчення різноманітних методичних підходів до оцінювання результативності планування маркетингової діяльності підприємств дозволило встановити той факт, що для планування діяльності на підприємстві використовують різні методи. Пропонується при розробці стратегічно–маркетингового плану використовувати метод розробки сценаріїв. У рамках цього методу кожна тенденція або окремий процес навколишнього середовища розглядається в розрізі трьох напрямків розвитку в майбутньому: регрес, стагнація, прогрес. Вважаємо, що використання методу розробки сценаріїв під час розробки стратегічно-маркетингового плану дозволить побудувати для будь–якого підприємства декілька версій сценаріїв розвитку подій у майбутньому.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27757
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.