Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27757
Название: Оцінка стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства
Авторы: Геращенко І. М.
Якименко А. П.
Ключевые слова: оцінка
стратегічне планування
оцінка стратегічного планування
маркетингова діяльність
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Геращенко І. М. Оцінка стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства / І. М. Геращенко, А. П. Якименко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики: матер. міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 19 лист. 2021 р. – Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. – C. 168-171.
Краткий осмотр (реферат): Вивчення різноманітних методичних підходів до оцінювання результативності планування маркетингової діяльності підприємств дозволило встановити той факт, що для планування діяльності на підприємстві використовують різні методи. Пропонується при розробці стратегічно–маркетингового плану використовувати метод розробки сценаріїв. У рамках цього методу кожна тенденція або окремий процес навколишнього середовища розглядається в розрізі трьох напрямків розвитку в майбутньому: регрес, стагнація, прогрес. Вважаємо, що використання методу розробки сценаріїв під час розробки стратегічно-маркетингового плану дозволить побудувати для будь–якого підприємства декілька версій сценаріїв розвитку подій у майбутньому.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27757
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.