Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27733
Назва: Актуальні проблеми формування системи якісного обслуговування споживачів в індустрії гостинності
Автори: Давидова О.
Теми: підприємство
готельне господарство
якість
послуга
обслуговування
споживач
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Давидова О. Актуальні проблеми формування системи якісного обслуговування споживачів в індустрії гостинності / О. Давидова // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ., м. Львів, 19 трав. 2022 р.: тези допов. – Львів : ЛДУФК ім. І. Боберського, 2022. – С. 53-55.
Короткий огляд (реферат): У публікації визначено сутність та ключові функції готельного господарства, як основної складової індустрії гостинності. В якості однієї з головних проблем українських готельних підприємств виділено формування системи якісного обслуговування споживачів. Надано сутність та відмітні характеристики готельних послуг. Представлено складові якості, якими повинні володіти послуги, як засіб задоволення визначених потреб населення. Наголошено на необхідності забезпечення контролю та управління якістю підприємством готельного господарства, як постачальником послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27733
Розташовується у зібраннях:Статті (ГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf756,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.