Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26924
Назва: A merger and acquisition strategy in the field of international business
Автори: Iarmosh O.
Теми: acquisition
merger
merger and acquisition strategy
international business
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Iarmosh O. A merger and acquisition strategy in the field of international business / O. Iarmosh // Стратегічно-інноваційний розвиток суб’єктів економічної системи в умовах глобалізації : зб. тез наук. роб. VI міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Кременчук, 8-10 лист. 2021 р. : тези допов. – Кременчук, КрНУ, 2021 . – С. 10-13.
Короткий огляд (реферат): The paper considers the features of the mergers and acquisitions strategy in the field of international business, in particular the difference between M&A in international business, the main reasons for the crafting the strategy and steps on pre-implementation stage. It is noted that before implementing the strategy, organizations need to assess external markets, competitors and business units and determine whether the strategy plays an important role in business growth or providing strategic opportunities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26924
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ярмош_ОВ_Тези_Мiжнар.Iнтер-конф._2021-сторiнки-10-13.pdf618,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.