Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26403
Назва: Методи оцінки персоналу на підприємствах туристичного та готельного бізнесу
Автори: Погуда Н. В.
Теми: метод
оцінки
інноваційні методи оцінки
КРІ
персонал
туристичне підприємство
готельний бізнес
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Погуда Н. В. Методи оцінки персоналу на підприємствах туристичного та готельного бізнесу / Н. В. Погуда // Інфраструктура ринку. ‒ 2021. ‒ № 58. ‒ С. 77-82.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню та порівнянню сучасних методів оцінки персоналу на підприємствах туристичної та готельної сфери. Визначено роль персоналу як ключового ресурсу, від ефективності роботи якого залежить результативність підприємницької діяльності. У дослідженні здійснено порівняльну оцінку основних інноваційних методів оцінки персоналу, що активно впроваджуються у практичну діяльність як серед закордонних, так і вітчизняних підприємств сфери обслуговування. Було детально розглянуто сильні, слабкі сторони, а також доцільність і частота використання таких методів, як Grading, Balanced scorecard, Assessment Centre, Management by Objectives (MBO), «360°» and Key Performance Indicators (KPI). Наведено приклад застосування КРІ, як найпрогресивнішого методу оцінки, що спрямований на підвищення особистої мотивації кожного працівника та досягнення поставлених цілей підприємства. Розглянуто ключові показники, що складають основу побудови дієвої системи оцінки персоналу на підприємствах готельного бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26403
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погуда_Методи_оцiнки_персоналу.pdf238,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.