Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26237
Назва: Дослідження маркетингової комунікаційної діяльності будівельних компаній
Автори: Рожко В. І.
Теми: маркетинг
збут
канал збуту
посередники
політика розподілу
комунікаційна діяльність
споживач
попит
асортимент
продаж
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Рожко В. І. Дослідження маркетингової комунікаційної діяльності будівельних компаній: монографія / В. І. Рожко // за наук. ред.. к.е.н., проф. В.П. Пилипчука. – Київ: КНЕУ, 2019. – С. 273-296.
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах головна задача діяльності в рамках збутової політики полягає в управлінні конкурентоспроможністю товару. Тому актуальним питанням є дослідження збутової політики підприємства практичних її заходів підвищення ефективності і досягнення найвищого комерційного успіху шляхом максимально можливого адаптування усієї виробничо-збутової політики до вимог ринку і споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26237
Розташовується у зібраннях:Монографії (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рожко_В.И._укр_Новый__2021.pdf415,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.